maandag 25 februari 2013

Week 17 ♥ 10 things you wanted to be when you “grew up”

Happy,life,quote,quotes,words,deep-71f3ef9f20e18895f9c2625fbc83a2de_h_large

Het is weer maandag, baby! Wat gelijk staat aan een weekly challenge. Deze weekly challenge staat in het teken van beroepen die je door de jaren heen wou worden. Beroepen, iets wat eigenlijk best belangrijk is later. Want daar verdien je tenminste jz geld mee, en natuurlijk moet je ook van je werk houden. Maar iedereen wou waarschijnlijk iets anders worden vroeger dan nu. De meeste mensen wouden waarschijnlijk onrealistische dingen worden zoals 'fee' of 'princes'. Maar door de jaren heen snappen wij allemaal wel dat dat gewoon niet kan. Dus stappen wij al snel over naar wat realististere dingen. Vandaag toon ik jullie de beroepen/dingen die ik door de jaren heen wou worden. 


1. Princes
Tumblr_mifucp9fgw1qifp8co1_500_large

2. Ballerina
Tumblr_mecocuklmw1rzzi1vo1_500_large

3. Actrice
Tumblr_mip7rmhec21r21f9to1_500_large

4. Dierenarts
Tumblr_lu7cjcvyyr1r29t5yo1_500_large

5. Criminoloog
Tumblr_md1do12rsf1rogngso1_500_large

Voorlopig wil ik Criminoloog worden, en dat is al een tijdje zo. Ik vind het gewoon allemaal zo boeiend en fascinerend. 

Het spijt me dat ik niet meer dan vijf beroepen vond, maar tsja ik wou dit allemaal zijn en niets meer. 

Wat willen jullie later worden? 

Liefs, Laura

Geen opmerkingen:

Een reactie posten