dinsdag 12 maart 2013

Liebster Award

Ik ben zo pas genomineerd geweest door Isabel en Floortje voor het Liebster Award! Hoe vet is dat?! Nogmaals, bedankt meiden! Nu kan ik mij wel voorstellen dat veel mensen dit niet begrijpen, maar daarvoor leg ik het jullie allemaal nog eens uit. Klik op meer lezen als je benieuwd bent! 


Natuurlijk is er ook nut van dat Award, en die zet ik voor jullie allemaal op een rijtje. 


  • Als eerst vertel je door welk geweldig persoon je genomineerd bent.
  • Dan vertel je 11 random dingen over jezelf.
  • Je beantwoord de 11 vragen die degene die jou genomineerd heeft, bedacht heeft.
  • Dan maak je 11 vragen voor de 11 bloggers die jij nomineert.
  •  Tot slot nomineer je 11 mensen die minder dan 200 volgers hebben. 


Zo simpel is dat. 

't Is aan mijn beurt, het is nu de bedoeling dus dat ik 11 random dingen over mijzelf vertel. Here we go! 


  • Ik praat 4 talen. (Engels, Frans, Nederlands en Latijn.)
  • Ik ben in een Nederlandse stad geboren, maar woon nu in een Franse stad.
  • Ik haat zwemmen in de zee, ik ben zo bang voor alle dieren en dergelijke. 
  • Ik had vroeger een andere blog, maar die trok op niets, haha!  
  • Ik zit in het eerste jaar ASO. Ik volg Latijn. 
  • Ik ben enig kind. 
  • Ik ben een freak op het gebied van hand crèmes. Ik heb er zelfs vier in mijn kamer, waarvan er twee in mijn bed zijn. 
  • Ik kan er niet tegen als ik geen nagellak draag. 
  • Ik draag nooit rokken en/of jurken, haha. Ook niet in de zomer wanneer het 35 graden heet is. 
  • Ik droom ervan om Criminoloog te worden. 
  • Mijn lievelings serie is Awkward. 


Beantwoord op de vragen van die gene de mij genomineerd heeft, bedacht heeft. 

Op welke plek ben je het liefste als je aan het bloggen bent?
In mijn bed, ongetwijfeld. Het is zo leuk en lekker warm. 

Wat is jouw perfecte ontbijt?
Een boterham helemaal bedekt met een laagje Nutella, een heerlijke glas fruitsap en een yoghurt. 

Hoeveel tijd per dag besteed je gemiddeld aan je blog?
Ik denk iets van 45 minuten à een uur. 

Hoeveel shirtjes liggen/hangen er in jouw kledingkast?
Hmm, goeie vraag. 30? Haha! 

-Hoelang per dag besteed je gemiddeld aan het uitzoeken van je kleding?
Niet zo veel, iets van 15 minuutjes. 

-Ben je een koukleum?
Geen idee wat dat is...

-Wat is je favoriete kledingstuk?
Broeken, haha 

-Welke trend vind je verschrikkelijk?
Studs! Zeker weten, ik haat het gewoon. Als ik er dan zie heb ik zin om ze meteen te vernielen.

-Gebruik je veel nagellak?
Ja, haha. Té veel, denk ik, zelfs. 

-Hoe laat sta je op op een school/werk dag?
Om 7u10. 

-Wat is je favoriete film, en waarom?
Pitch Perfect. Vanwege de acteurs en het verhaal. Ook is het een beetje een mix van genres, het is romantisch, er zit humor en ik vind het verhaal gewoon zo leuk.

Maak 11 vragen voor de mensen die jij genomineerd hebt. 


  • Als je één iets naar een onbewoond eiland zou mogen meenemen, wat zou het dan zijn?
  • Wie zijn je favoriete bloggers? 
  • Hoe ben je op het idee gekomen om aan een blog te beginnen? 
  • Naar wie kijk je op? 
  • Als er één iets die je mag hebben of doen van de hele wereld, wat zou het dan zijn? 
  • Wat wou je toen je 6 jaar was worden? 
  • Is je stash groot? 
  • Wat vindt je het leukste aan het bloggen? 
  • Weten je vriendinnen en/of ouders dat je een blog hebt? 
  • Waar haal je de inspiratie vandaan bij het maken van de artikels? 

Nomineer 11 mensen die minder dan 200 volgers hebben. 


Wat vinden jullie van dit hele idee? 

Veel liefs, 

Laura

2 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je me genomineerd hebt! Ik heb de tag ooit al eens gedaan dus ik denk niet dat ik hem nog eens ga doen, maar toch bedankt! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk idee! Ik ben nog nooit genomineerd haha, maargoed.
    Leuk blog xx

    BeantwoordenVerwijderen